عباس آباد

جاهای دیدنی عباس آباد ؛ مامن فرهنگ و تاریخ ایران

عباس آباد یکی از شهرهای مهم مازندران است که می توان آن را مادر فرهنگ و تاریخ ایران زمین دانست. عباس آباد مقصدی عالی برای افرادی است که به دنبال استراحت و کشف زیبایی های طبیعت هستند. مناظر اطراف و معماری خیره کننده شما را شگفت زده خواهد کرد. این محیط طبیعی یک فرار عالی از زندگی عادی است، اما اگر نیاز به آرامش دائمی دارید، ویلاهای عباس آباد برای این کار نیز عالی هستند!

این شهر به خاطر جنگل‌های خاص و آثار تاریخی و زیبای آن به‌قدری شناخته می‌شود که به عنوان یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در بین مازندرانی‌ها و گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود.

عباس آباد کجاست؟

بهتر است قبل از اینکه در مورد جاذبه های آنجا صحبت کنیم، بدانید که عباس آباد کجاست. عباس آباد یکی از شهرهای مهم  در استان مازندران است. همچنین از جنوب به کلاردشت، از شرق به متل قو و از غرب به نیشتارود متصل است.

قدیمی‌های عباس‌آباد را با نام لنگه می‌شناسند که در تاریخ از آن یاد شده و قبل از حکومت علویان درباره این شهر صحبت کرده‌اند. بهترین قسمت این منطقه این است که می توانید از شلوغی زندگی شهری دور شوید و از پیاده روی در جنگل لذت ببرید. در اینجا می توانید مناظر خیره کننده را نیز مشاهده کنید.

جاهای دیدنی عباس آباد را بشناسیم

عباس آباد مناظر زیادی دارد که احتمالاً در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. شما می توانید این مقصد را انتخاب کنید تا هر زمان که بخواهید از زندگی پرمشغله خود دور شوید و استراحت کنید و فقط از زیبایی های آن لذت ببرید.

پارک‌ ملی خشکه داران

پارک ملی خوخده داران یکی از زیباترین، شگفت‌انگیزترین و باستانی‌ترین مکان‌های دیدنی عباس آباد است که به خاطر جذابیتش مشهور است. پارک ملی در واقع بین نیشتارود و عباس آباد واقع شده است. این منطقه یکی از آخرین بقایای اکوسیستم جنگل های جلگه ای بزرگ است. برای کمپینگ ماجراجویانه و کاوش در فضای باز به پارک ملی خشکه داران سفر کنید!

در این پارک می توانید انواع حیوانات مانند گربه، گربه وحشی و خوک و همچنین گیاهان مختلف را ببینید. توسکا، بلوط، تره فرنگی، ازگیل جنگلی و سه قلوهای انجیلی نمونه هایی هستند که در این پارک یافت می شوند. تعداد زیادی پرنده مختلف مثل دار غاز، حواصیل خاکستری، مرغابی‌ها و … در این جنگل وجود دارد که هر زمان که به اینجا آمدید احتمالاً تعدادی از آنها را خواهید دید. در پارک ملی، می توانید یک روز عالی را در فعالیت های مختلف در فضای باز مانند پیاده روی و قایق رانی بگذرانید. چمدان های خود را ببندید و از این منطقه دیدنی دیدن کنید!

اطلاعات بازدید از پارک ملی خشکه داران

ساعات بازدید، همه روزه، ۲۴ ساعته می باشد

هزینه ورودی رایگان می باشد.

آدرس پارک‌ ملی خشکه داران استان مازندران، جاده نشتارود به عباس آباد، پارک ملی خشکه داران می با

دریاچه عباس آباد

مشهورترین جای دیدنی در عباس آباد، دریاچه عباس آباد است. این دریاچه تاریخی که در فاصله ۸ کیلومتری بهشهر قرار دارد، زیبایی و قدمت آن باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی این منطقه تبدیل شود. بقایای عمارتی که سال ها در وسط دریاچه قرار داشت هنوز خودنمایی می کند و یادآور تاریخ و فرهنگ ایران است.

دریاچه عباس آباد مناظری دیدنی دارد و همیشه دلپذیر است. قایق سواری در دریاچه یکی از فعالیت های تفریحی و دیدنی است که می توانید در این منطقه از آن لذت ببرید. این یک مکان عالی برای قدم زدن در آن است. عباس آباد دریاچه بی نظیری دارد که اگر در نزدیکی این شهر هستید یا از اینجا دیدن می کنید، ممکن است بخواهید دوباره از آن دیدن کنید.

بهترین مسیر دسترسی به دریاچه عباس آباد:

باید از دوربرگردان گلوگاه بهشهر سمت راست شروع کنید و وارد جاده عباس آباد شوید. پس از حدود 6 کیلومتر رانندگی، به دریاچه خواهید رسید و از کنار روستای ال تپه عبور خواهید کرد.

اطلاعات بازدید از دریاچه عباس آباد

ساعات بازدید، همه روزه، ۲۴ ساعته می باشد

هزینه ورودی ۵ هزار تومان می باشد

آدرس دریاچه عباس آباد استاد مازندران، شهرستان عباس آباد، جاده بهشهر_گلوگاه، ۶ کیلومتری جاده عباس آباد است

جنگل مازیچال

جنگل مازیچال یکی از مکان های معروف عباس آباد است. زیبایی و شگفتی چشمگیری دارد. این مکان در 48 کیلومتری عباس آباد قرار دارد. یکی از مهمترین بناهای واقع در این منطقه است. درختان و گیاهان زیادی در جنگل مازیچال وجود دارد که با عطر و بوی معطر خود توجه شما را به خود جلب می کند.

شما واقعا احساس می کنید چیزی جادویی در جنگل وجود دارد. درختان بلند هستند و منظره ای عالی از آب در پایین دارد. به نظر می رسد همیشه نسیم ملایم زیبایی وجود دارد که رنگ ها و صدای طبیعت را احاطه کرده است. قدمت جنگل هیرکانی مازیچال حدودا به دوره سوم زمین‌شناسی برمی گیرد و درختان متنوعی که در آن یافت می شود شامل افرا، بلوط، کاج سوزنی، تمشک، فندق، گلابی، ازگیل، سورگوم و آلو جنگلی است. جنگل مازیچال مکانی خلوت است که می توانید برای کشف ناشناخته ها و لذت بردن از ماجراجویی به آنجا بروید.

بهترین مسیر دسترسی به جنگل مازیچال:

برای رسیدن به جانکل هیرکانی مازیچال به جاده چالوس رفته و حدود 6 کیلومتر را طی کنید. سپس به سمت مرزن آباد حرکت کرده و حدود 10 کیلومتر را در جاده خاکی طی کنید. با گذشتن از نشانگر کیلومتر 17/ دو کیلومتری، ارتفاعات مازیچال را از کنار جاده می بینید.

اطلاعات بازدید از جنگل مازیچال

ساعات بازدید همه روزه، ۲۴ ساعته می باشد

هزینه ورودی رایگان است

آدرس جنگل مازیچال استان مازندران، شهرستان عباس آباد، دو کیلومتری جاده عباس آباد است.

غار دهچال

غارها همیشه به عنوان جذاب ترین و اسرارآمیزترین مکان های جهان معرفی می شوند که زیبایی بسیار زیادی دارند و قدمتی طولانی دارند. غار دهچال یکی از جاذبه های گردشگری عباس آباد است. این مکان عالی برای بازدید با دوستان یا خانواده است.

وجود اشکال طبیعی در این غار و سابقه آن چیزی است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. غار دهچال در جنگلی به همین نام قرار دارد و تماشای آن تجربه ای بی نظیر و جذاب است.

اطلاعات بازدید از غار دهچال

ساعات بازدید همه روزه، ۲۴ ساعته می باشد

هزینه ورودی رایگان است

آدرس غار دهچال استان مازندران، شهرستان عباس آباد، غار دهچال می باشد.

جاده کلاردشت به عباس آباد

ایران، سرزمین زمین های زیبا، فرصت های بسیاری را برای کشف مناظر خود فراهم می کند. جاده های مختلف آن مسیر دیدنی زیبایی برای گردشگران در آنجا است. جاده کلاردشت به عباس آباد یکی از همین جاده‌ها و از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی عباس آباد است که تماشای آن جان دوباره‌ای را به شما می‌بخشد. فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال به این منطقه سفر می‌کند.

جاده کلاردشت به عباس آباد که 50 سال پیش ساخته شده و هنوز هم خیره کننده به نظر می رسد، باید یکی از مکان هایی باشد که در سفر بین این دو شهر باید از آن دیدن کنید.

اطلاعات بازدید از جاده کلاردشت به عباس آباد

ساعات بازدید همه روزه، ۲۴ ساعته می باشد

هزینه ورودی رایگان راست

آدرس جاده کلاردشت استان مازندران، شهرستان عباس آباد، جاده کلاردشت به عباس آباد.

عباس آباد مکان شگفت انگیزی برای بازدید است. املاک برادران شکری به شما کمک می کند بهترین ویلا را در منطقه با زیباترین منظره پیدا کنید.

1402/02/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *