شهرهای معروف شمال جهت اجاره ویلا

وقتی نام شمال می آید، می توانید تمام خاطرات مورد علاقه خود را به خاطر بیاورید، چه آن خاطره ها در جاده باشند و چه اقامت در ویلا، دریا و و همچنین از غذاهای خوشمزه ای که لذت برده اید. میلیون ها نفر در ایران نیز چنین تجربه هایی را داشته اند. یکی از محبوب ترین و مهم ترین برنامه های سفر به شمال، اقامت در ویلاهای همچون ویلاهای روستایی، ویلاهای شهری، ویلاهای جنگلی و ویلاهای ساحلی است. در شهرهای شمالی اقامتگاه های زیادی وجود دارد که اقامت در ویلای ساحلی و جنگلی یکی از محبوب ترین و متداول ترین اقامتگاه ها می باشد.

املاک برادران شکری راهنمای شماست و برای اجاره ویلا در محبوب‌ترین شهرهای شمال ایران به شما کمک خواهند کرد.

شهرهای محبوب شمال برای اجاره ویلا

شمال ایران با جاذبه های طبیعی و جنگل های سرسبز قطعا باید یکی از مقاصد تعطیلات شما باشد!. اگر از تهران حرکت می کنید و از جاده چالوس به مازندران بروید یا از آزادراه رشت قزوین به گیلان بروید، برخی از بهترین شهرها بین این دو جاده قرار دارند.

ما محبوب‌ترین شهرهای این مسیرها را به شما معرفی می‌کنیم.

نوشهر

نوشهر شهر زیبایی است که افراد زیادی به آن سفر می کنند. این شهر به خاطر تنوع فرهنگ و موقعیت های بندری جذابش شناخته شده است. گاهی اوقات مکان هایی که در سفر مشاهده می کنید می توانند آنقدر منحصر به فرد باشند که به یک هدف یا مقصد برای خودشان تبدیل شوند.

اگر از جاده چالوس که بزرگراه اصلی شمال ایران است به مقصدی در شمال ایران رانندگی می کنید، اولین مقصد شما چالوس و نوشهر خواهد بود. نوشهر جاذبه های طبیعی زیادی در نزدیکی خود دارد که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در طول سال تبدیل کرده است.

در نوشهر جاذبه های شگفت انگیز زیادی برای دیدن وجود دارد. روستای انگاس در نزدیکی کجور، تالاب اسرارآمیز ارواح با زیبایی جادویی، دریاچه سد آویدر، دریاچه خضر نبی، آبشار زانوس و پارک جنگلی معروف سی سنگان در جاده نوشهر- نور از دیگر موارد متمایز هستند.

بسیاری از گردشگران نوشهر را انتخاب می کنند که به دلیل زیبایی طبیعی و نزدیکی به دریا شهرت دارد که می توان ویلاهای عالی در اینجا اجاره کرد . اگر به دنبال محلی برای اسکان هستید و با توجه به علاقه شما، املاک برادران شکری می تواند گزینه های مقرون به صرفه تری را به شما ارائه دهد.

نور

اگر به شمال ایران سفر می کنید و در گیلان یا مازندران توقف می کنید، ساحل یکی از توقف های اصلی سفر شما خواهد بود. سی سنگان پارک جنگلی است که با جاده ای از ساحل زیبا و نقره ای مازندران جدا شده و یکی از زیباترین مناظر جاده ای گیلان را به وجود آورده است.

زیبایی طبیعی نور بی نظیر است که بین کوه های جنگلی البرز و ساحل دریای خزر واقع شده است. این شهر همچنین دارای تعدادی جاذبه زیبای دیگر از جمله سی سنگان، دریاچه الیمالات، پارک جنگلی لاویج و آبشار آب پری است.نور یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی شمال ایران است. زادگاه نیما یوشیج است که او را پدر شعر نو فارسی می دانند. روستای ییلاقی یوش و خانه قدیمی شاعر دو مکان مهم گردشگری فرهنگی در شهرستان نور هستند. چمستان یکی از چهار منطقه مهم شمال مازندران با جنگل های بسیار زیبا و دسترسی عالی به آن است. منطقه مناسبی برای اجاره کلبه و ویلا است.

چالوس

سواحل بسیار زیبایی در نزدیکی شهر چالوس وجود دارد، مانند ساحل رادیو دریا، ساحل سیترا و ساحل نمک ابرود. همچنین می توانید از مرزن آباد، کلاردشت و مرداب زیبای هسل دیدن کنید. اینها تنها تعدادی از جاذبه های محبوب در شهر چالوس هستند. چالوس برای کسانی که می خواهند در زیر نور آفتاب استراحت کنند، در جنگل های زیبایی آن وقت بگذرانند یا به اندازه کافی نزدیک به دریا زندگی کنند، شهر مناسبی است.

رامسر

رامسر یکی از شهرهای محبوب شمال به مقصد گردشگری می باشد. در رامسر هر آنچه را که از سفر شمال انتظار می رود را در خود جای داده است. شما می توانید در تله کابین رامسر از بالای تپه به پایین شهر نگاه کنید و منظره خیره کننده که کوه و جنگل را به دریا متصل می کند. این یکی از جاذبه های متعدد در رامسر است که با شهرهای ساحلی زیبا در سراسر جهان رقابت می کند. جاذبه های متنوعی مانند زیپ لاین، جت اسکی، پارک های تفریحی و بسیاری دیگر در این مجموعه وجود دارد.

در شهر رامسر چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که آن را به مکانی هیجان انگیز برای بازدید تبدیل کرده است. برخی از جاذبه ها عبارتند از ارتفاعات دوهزار که چشم اندازی خیره کننده از کل شهر و جنگل را به نمایش می گذارد. همچنین می‌توانید از روستای سارولت دیدن کنید یا در رستوران‌های جواهرده نزدیک آنجا غذاهای لذیذ را امتحان کنید. بسته به علاقه ای شما، طیف گسترده ای از ویلاهای ساحلی، کلبه های جنگلی و موارد دیگر برای اقامت شما وجود دارد.

لاهیجان

لاهیجان یکی ازبهترین شهرهای گیلان می باشد، اما با زیبایی و میراثی که دارد، از آن به عنوان «عروس» یاد می شود. اگر به شهر کوچک لاپاز رسیده باشید، آن را شهری کوچک، بسیار تمیز و آراسته، با مردم بومی خواهید یافت. در لاهیجان دریاچه ای در مرکز شهر وجود دارد که مردم به آن «استخر» می گویند. لاهیجان شهری زیبا و سرشار از زیبایی، نشاط و زندگی است. دریاچه زیبایی آرامی را ارائه می دهد، خورشید در لحظات آرام غروب می کند و فضای سبز اطراف، بازدیدکنندگان را دعوت می کند. در کنار استخر، آبشاری زیبا از شیطانکوه لاهیجان قرار دارد. ایستادن در کنار این آبشار و توقف و عکس گرفتن در آن، برنامه محبوب بسیاری از مسافرانی است که به لاهیجان می آیند.

در کنار آبشار و استخر، یک خیابان شیبدار زیبا (خیابان کاگر) شما را به میدان کاشف السلطنه می رساند. بام سبز لاهیجان محله ای است که دیدن آن را به شدت توصیه می کنیم. لاهیجان شهری کوچک است اما جاذبه های طبیعی و شهری فراوانی دارد. اگر زمانی که در این شهر هستید وقت دارید، سعی کنید از روستاهای حاشیه شهر از جمله تالاب سوستان و جنگل تاریک دیدن کنید. لاهیجان محلی رویایی در تعطیلات برای اقامت در کلبه های روستایی و جنگلی است.

رشت

رشت در بین شهرهای شمالی متفاوت ترین است. رشت به شهر غذا نیز ملقب شده است. دیدن این شهر کوچک به خاطر غذاهای خود بسیار معروف شده است، بسیار خوب است! رشت شهری است که دارای مردم محلی بسیار مهربان و خوش برخورد هستند.

اقامتگاه های متنوعی را برای اقامت چند روزه در این شهر وجود دارد. شما می توانید با انتخاب بین بسیاری از رستوران ها و کافه ها با غذاهای محلی مطابق با ذائقه خود از غذا و مکان آن لذت ببرید. اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید در طول سفر با مردم معاشرت کنید و از زندگی شهری لذت ببرید، رشت مقصد فوق العاده ای خواهد بود. رشت همیشه مملو از هیجان، شلوغی و بهترین زندگی شبانه است. یکی از جاذبه های گردشگردی آن شهر زیبای ماسوله می باشد.

بندرانزلی

بندر انزلی یک مقصد گردشگری محبوب در ایران است. انزلی اکنون یک مقصد گردشگری است که نمی توانید آن را از دست بدهید. بندر انزلی در چند سال اخیر تکامل یافته و فضای شهری در این شهر بسیار محبوب شده است. ویلاهای ساحلی هنوز گزینه های محبوبی برای اقامت هستند،چه یک سفر کوتاه باشد و چه فرصتی برای کشف بیشتر در مورد این سایت، سواحل خزر در نزدیکی این شهر ارزش کاوش بیشتر را دارد. در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. چه به دنبال یک روز سرگرم کننده در ساحل یا خرید باشید، انزلی همه چیز را دارد.

ماسال

گیلان یکی از زیباترین نقاط ایران برای مسافران است. شهر کوچکی در نزدیکی دامنه کوه و همچنین یکی از قدیمی ترین و حفظ شده ترین شهرهای تاریخی استان گیلان است. مردم، روستاهای ییلاقی ماسال را دوست دارند، زیرا آنها درست در میان ابرها قرار دارند و واقعاً می توانید دید کاملی از اطراف آنها داشته باشید. اقامت در کلبه ای چوبی با چشم انداز دشت ها و کوه های وسیع، ابرهای اطراف و همچنین صدای زنگ گوسفندان، از دیدنی های روزمره ماسال است.

بابلسر

بابلسر شهری ساحلی در استان مازندران ایران است. این منطقه، لقب خوش آب و هواترین نقطه شمالی ایران را به خود اختصاص داده است. طبیعت سرسبز و با طراوت این منطقه همه گردشگران را از سراسر جهان مجذوب و مسحور خود کرده است. زیبایی ناب، بکر و مناظر خارق‌العاده برای بسیاری از سال‌ها مورد توجه بوده است.

اگر از بابل به فریدونکار بروید پس از حدود 1 ساعت رانندگی به شهر زیبای بابلسر می رسید. بابلسر شهری ساحلی در شمال ایران با هوای معتدل و بارندگی های فصلی شدید است. چندین شهر ساحلی به دلیل اهمیتشان به عنوان نشانه های فرهنگی مشهور شده اند و همچنین دارای شهرک هایی ساحلی است که تبدیل به نماد بابلسر شده است .

مشاوران املاک برادران شکری به شما کمک می کنند تا ویلای عالی با بهترین قیمت را در شمال ایران پیدا کنید.

1402/02/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *